فرهنگی کتابخانه های عمومی ساری

اطلاع رسانی فعالیت های فرهنگی ترویجی کتابخوانی کتابخانه های عمومی شهرستان ساری

فرهنگی کتابخانه های عمومی ساری

اطلاع رسانی فعالیت های فرهنگی ترویجی کتابخوانی کتابخانه های عمومی شهرستان ساری

  • ۰
  • ۰

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری از برگزاری مسابقه کتابخوانی رمضان رضوی در شهرستان ساری خبر داد.

ابوذر علی زاده، رئیس اداره کتابخانههای عمومی ساری با اعلام خبر برگزاری مسابقه کتابخوانی رمضان رضوی، اظهار داشت: این مسابقه برای اولین بار، همزمان با برگزاری نهمین جشنواره رضوی و ماه مبارک رمضان برای گروه سنی بزرگسالان یعنی افراد بالای 18 سال برگزار شده است و افراد با شرکت در دو بخش توصیفی و چهارگزینه ای و کسب امتیاز کامل، برگزیده این مسابقه شهرستانی خواهند شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان ساری با بیان این خبر افزود: هدف از برگزاری این مسابقه اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و نهادینه کردن عادت مطالعه در میان آحاد جامعه است.

وی افزود: این مسابقه از 17 اردیبهشت  همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان آغاز و تا 13 خرداد ماه به پایان خواهد رسید.

علی زاده در خصوص این مسابقه بیان داشت: این مسابقه در دو بخش توصیفی و چهارگزینه ای برگزار می شود. علاقمندان، در قسمت توصیفی، یک پارگراف در مورد یکی از کتاب های نهمین جشنواره رضوی می نویسند، سپس سوالات چهارگزینه ای با موضوع ماه مبارک رمضان برگرفته از کتاب "برای مهمانی خدا آماده شویم" را پاسخ می دهند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ساری در پایان با اشاره به کتاب‌های بخش توصیفی این مسابقه گفت: برای این مسابقه پنج عنوان کتاب «در عصمت»، «سیره تقوی»، «فصل فیروزه»، «ابوالفضل نهضت رضوی»، و «مهارتهای ارتباط موثر در سیره امام رضا» در نظر گرفته شده است که علاقه مندان به شرکت در مسابقه، کتاب‌ها را از کتابخانه‌های عمومی شهرستان تهیه می کنند و زیباترین توصیف خود از کتاب، همراه با خلاصه ای از آن را ارائه می دهند.

  • ۹۸/۰۲/۳۱
  • رابط فرهنگی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی